Ковальова Тамара Миколаївна

 

Працює:

з 19.01.2016 року виконуючою обов’язки директора дошкільного навчального закладу №115 Оболонського району м.Києва

з 01.09.2017 року - директор ДНЗ№115                                                   

 

Число, місяць і рік народження:

05 грудня 1958 року 

Місце народження:

м.Київ                                                                                                                                                                                 

Освіта: вища

у 1999 році закінчила Національний педагогічний

університет імені М.П. Драгоманова

спеціальність: «Дошкільне виховання».

у 1984 році закінчила   Київське міське педагогічне   

училище №2 спеціальність: «Дошкільне виховання».

 

Загальний стаж роботи:                     

36 років                                                                                                                    

Педагогічний стаж роботи : 

21 рік              

Кваліфікаційна категорія: 

"Спеціаліст вищої категорії"                 

 

                                                               Самопрезентація

"Ваша робота – це ви!     

Поки Ви не наповнили себе до країв, Вам нема чого віддати іншим .”

                                                              Горацій 

                                                                                                                                                                                                                 

Свою педагогічну діяльність почала з посади помічника вихователя, вихователя, потім вихователя-методиста і директора.

Я люблю дітей та професію якою займаюсь, ціную команду-колектив, батьків які  разом зі мною створюють неповторний дитячий простір, реалізуючи намічені завдання та плани.

 

Моє педагогічне кредо:

 Якщо твої плани розраховані на рік - посій жито, якщо на десятки років – сади дерево, якщо навіки –виховуй  дітей.

 

У роботі з колективом дотримуюсь таких принципів:

1) Не бійся підлеглих, які мають більше здібностей, ніж ти, – пишайся ними.

2) Роби зауваження віч-на-віч, а не накопичуй їх для публічного розгляду.

3) Переконуючи, не користуйся владою, доки не вичерпаєш останніх засобів впливу.

4) В процесі керування намагайся змінювати стиль.

5) Регулярно спілкуйся з усіма педагогічними працівниками.

 

Педагоги цінують уважного й компетентного керівника, якщо вони не відчувають потреби в спілкуванні зі мною, то мені є над чим замислитись.